divendres, 11 de novembre del 2011

Esteu tots convidats!

Avui és 11 de novembre...


Glups.... 

Això és una crida a l'extermini porcí, 
un genocidi en forma de rodolí!

Com que ja veig relluir els vostres afilats ullals d'insaciables depredadors, he decidit ésser ben fidel a la tradició i convidar-vos a quantitats indecents i desproporcionades de vi! Esteu tots convidats! Beveu fins a rebentar, sadolleu la vostra set (tant si en teniu com si no en teniu...) obrint les bótes de vi novell i aixecant els porrons plens a vessar!

A veure si amb l'emboirament dels efluvis alcohòlics vinaters us faig oblidar la primera de les tradicions que promou aquesta refotuda dita...

Ai, ai... aquesta gota... és de vi, oi?

32 comentaris:

  1. Avui és un dia de dites... :)

    I de verue vi pel que sembla... jo no en bec gaire, però no t'amoïnis que sóc inofensiva. :

    ResponElimina
  2. Pots estar tranquil, que he tret una mica de colesterol.

    ResponElimina
  3. Jo seria incapaç de matar una mosca! (bé és un disir...), però res de matamces!
    Veus, beure amb porronet té el seu què...

    Calma't, Porquet, que si algú es sobrepassa, vindrem les teves porqueroles a posar ordre!

    Un gruny per espantar a qui et vulgui mal!

    ResponElimina
  4. Tan bones que són, les galtes de porc a la brasa.... mmmm... llàstima!! Au va, atansa el porró!

    ResponElimina
  5. NO t'amoïnis, el que es mata és el porc gros, no val la pena matar el porquet: massa poques botifarres.
    Ara, amb el tema del vi et farem cas.
    La gota de la foto segur que és de vi. La sang dels porcs és més espessa. Tu que has viscut a pagès ja deus saber-ho.

    ResponElimina
  6. Jo no ho veig clar això de la foto... només veure-la he pensat en Dexter, i això que no la segueixo... jo de tu em calçaria les peülles...

    ResponElimina
  7. Ai, em sap greu... Pobre camparet!
    I, a més -i ara que hi penso-, jo sóc abstemi. Només bec batuts de maduixa.

    ResponElimina
  8. Diria que sí, no? Un vi coronat!
    Bonica imatge, Porket.
    A mi m'agrada molt el vi, llàstima que ja no em senti massa bé. Me l'he de barrejar amb aigua! Cosa fotuda...
    Ja he vist la corbata. Avui te la podries posar! Quedaries com el POrkitus més elegant de totes les corts catalanes, eh?
    Vinga, un petinillu grunyil!

    ResponElimina
  9. Per part meva tampoc has de tenir por; tots els animalons vius que entren a casa se'ns moren de vells, i a la taula només s'hi apropen per seure amb nosaltres...

    ResponElimina
  10. quan era petit, cada any per aquesta data a casa meva mataven el porc i teniem llangonises, butifarres i pernil per tot l'any...ara ho fan a l'escorxador per no sé quines històries...

    ResponElimina
  11. A mi aquestes copetes virtuals no em van massa, estira't una mica i convida'ns a una cata real, palpable i bevible. Això de la foto, com el XeXu, em fa pensar més en Dexter que en la Sangre de Toro! Va home munta una excursioneta a fer una cata! Bon cap de setmana (per cert, mira tu, que voler exterminar els de la teva espècie!)

    ResponElimina
  12. A mi aquestes coses em confonen moralment: trobe que el porc és un animal intel·ligent i noble com pocs, però el pernil i les llonganisses són paraules majors... Així que quede dit que, per als porquets amics, no hi ha Sant Martí que valga, que només faltava. I vinga el vi, per suposat ;)

    ResponElimina
  13. Abans mahometà que mataporquets amics. Va, duus el vi el xoriço. Cony, ja m'he desdit. Alà, ajuda'm.:)

    ResponElimina
  14. vinga vinga...que corri el vi i un bon plat de pernil.....(ups, d'anec eh)

    ResponElimina
  15. La foto és boníssima!!!
    Jo em quedo amb el vi, i mentre penso que fer amb el porc, que aquest es vagi engreixant! :)

    Paraula de comprovació: VINFRI!

    ResponElimina
  16. Sí, sí, que corri el vi!! I que corri el JB i la coca-cola per fer algun cubatilla, no?

    ResponElimina
  17. aquesta gota... així, fa mala espina... vols dir que és vi això? no vam quedar que tu no en tastes de vi? :-)

    ResponElimina
  18. uauu, m'apunto a la convidada... molt bo, aquest vi!!!

    i això només serà cada Sant Martí? ;)

    Montse

    ResponElimina
  19. Jo soc mig vegetariana, tot i que les galtes m'agraden molt!

    ResponElimina
  20. El vi fa sang, i el bon vi porta a excel·lents converses ( amb tocino o sense :D )

    ResponElimina
  21. Arribo una mica tard però, com diuen que tots els sants tenen capvuitada, suposo que encara sóc a temps d'apuntar-me a la festa i acceptar-te un bon trago d'aquest vi novell que fa tan bona pinta. No pateixis que de la cansalada a la brasa, avui me'n sabré estar. ;-))

    ResponElimina
  22. Oix... Encara en queda??? També en vull una copa!

    Pobre Porquet..... Quan era petita es feia la matança del porc (a casa meva era "anar a matar al tocino") i recordo que aquell dia no probava res de carn, em feia un bocadillo de pa amb pa... I tinc aquella olor clavada al cos, i no la trobo pas gens a faltar!

    Ara que...... siusplau porquet, no em tinguis en compte que de tan en tan em fiqui les botes de pernil salat. és que teniu una cuixa taaaaan bona......!!!!!!

    ResponElimina
  23. Vaaa...et deixarem encebar un any més, així pel Sant Martí següent estaràs serrano i encara seràs més bo!! ;P

    Una copeta de vi? Oi tant, ara abans de dinar entra la mar de bé! Apali, salut!!

    ResponElimina
  24. reconec que m'agrada l'embotit, el pernil, la botifarra...però matar un porc no ho faria mai ....veig que encar queda una gota de vi...au bon sant Martí, sense matances !

    ResponElimina
  25. Penso que ja he fet tard per aquesta convidada!!...Però et diré que aquesta imatge és fantàstica!!... L'has fet tu?
    I sobre la dita, no t'has d'amoïnar, no veus que ets un porquet molt simpàtic i estimat i que sempre tens molts seguidors que t'envolten i que et volen be!!
    Encara que t'haig de dir que de tant en tant un bon pernil de gla i una copeta de vi, no ve gens malament eh??!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  26. Porqueeet, que aquesta gota dóna molt mal rollo! I en tot cas -no és que no vulgui jugar-me-la, com no bec gaire vi per no dir gens, us el deixo tot per vosaltres: em quedo amb un Apfelsaft, un suc de poma, que també és "beguda oficial" a Deutschland. Nyam!

    ResponElimina
  27. prefereixo encetar el vi (i acabar-me'l) que matar el porc!!!

    ResponElimina
  28. Moltíssimes gràcies a tots per comentar aquest post sorgit de la follia!

    A veure, ara faré una declaració d'aquelles polèmiques. Jo, el porquet, reconec que practico el canibalisme!!!!!

    I és que, com molts de vosaltres ja heu deixat clar, un no es pot resistir a segons quines exquisideses que provenen del porc. Aquells pernils, aquelles potes negres, aquelles secallones i llangonisses... ooooh! Ho reconec, en menjo i sense cap mena de recança!

    De totes formes, moltes gràcies pels vostres tendres comentaris amnistiant-me de la matança generalitzada de porcs per Sant Martí! I això que faig unes cuixetes que us farien salivar! ;p

    Una abraçada a tots!

    ResponElimina
  29. Ostres!! Els darrers dies de la passada setmana vaig tenir poca activitat blogaire (tu ets dels que fas posts divendres per la tarda!! la CARME et farà un monument!! hehehe) entre altres coses perquè tenia una petita irritació als ulls i ploraven si estava massa davant la pantalla... i tot aquest rotllo és per dir que em vaig perdre aquest post tan divertit!!

    Jo menjo pollastre a la planxa... a vegades... :-))

    La gota sí que és de vi, al menys això posa a la url de la imatge hehehe :-DDD

    ResponElimina
  30. ASSUMPTA: Sí!!!! Sóc dels que escriu el divendres a la tarda! És que tot sovint és l'única tarda que tinc per a mi, tranquil, relaxat, posant-me la meva música a casa i gaudint d'unes hores de relax per a encarar el cap de setmana ple d'activitats.

    Molt bé!!!! Ets una crack! Et fixes en tots els detalls! Has vist que l'url posava que era una gota de vi! Si és que no se te'n passa ni una!

    Una abraçada Assumpta!

    ResponElimina